18 October 2005

RAPID KL yang UNRAPID.
++aritu adalah aku isi form aduan tentang RapidKL.aku sajer jerk gatal tangan buat aduan tu. sajer nak bagi pihak RapidKL tu sedar skit yang diorang punya servis tak bagus. aku bukan tulis banyak pun kat dalam borang tu. aku cuma tulis 3 point penting seperti berikut:
- bas selalu rosak (time nak gi kerja plak tu)
- tak ada air cond ("bayar rm2, tapi aircond tarak"-untie india merungut)
- feder bas lambat nak mampus
sebenarnya, ketiga-tiga point yang aku tulis ni adalah telah dikemukan oleh salah seorang pengguna dalam akhbar utama sama hari dengan hari aku buat aduan nih. ayat yang dia tulis kat akhbar tu memang best giler ah. tak tahu ah pulak apa pihak RapidKL jawab keatas aduan kat dalam akhbar tu. yang aku tahu, aku ada dapat maklum balas dari RapidKL lepas aku buat aduan tu. aku tak rasa aduan aku tu akan mengubah mutu perkhidmata dorang. tapi kira ok ah sbb diorang baca apa yang aku tulis. setidak-tidaknya diorang baca emil address aku sebalum diorang antar emil ni. :).

Saudari/Saudara Dhani,Terima kasih atas maklum balas yang diberikan melalui Borang Maklumbalaspada 09/09/05. Kami mengharapkan kerjasama saudari/saudara agar dapatmengemukakan maklumat lengkap iaitu tarikh dan masa kejadian, nombor laluanbas, nombor pendaftaran bas dan tempat menaiki bas untuk membolehkan kamimenjalankan siasatan lanjut dan mengambil tindakan sewajarnya. Kerjasama saudari/saudara didahului dengan ucapan terima kasih.
Haliza Abd Hamid
Senior Executive
Corporate Communications Division
Tel: 03-76507788 ext. 1066
Fax: 03-76256667

No comments: