13 October 2005

Nukilan Yang Tak Semengah.
oleh: amat

Nukilan satu
++ senyap-senyap kau memanggil aku. aku datang dengan harapan yang menggunung, kau sambut salamku. kau menepuk bahuku. aku terperanjat. menagpa kau tepuk bahuku bagitu lama? aku suruh kau berenti dari menepuk bahuku. kau tetap berdegil. aku tak tahan lagi! Buut!! Butt!!!Buuuutttt...! kan aku dah terkentut didepanmu. adakah silap ku kentut didepanmu sambil bersiul?

Nukilan Dua
++siapa kata kau tak hensem? walaupun ramai yang kata kau tak hensem. sape kata suara kau tak sedap? padahal ramai yang kata suara kau memang tak sedap. sape kata bulu ketiak kau jarang? memang ramai yang kata bulu ketiak kau jarang. tapi aku tak hirau kan apa orang nak kata tentang kau... "bak aku rokok sebatang"

Nukilan Tiga
++bila aku terjaga dari tido, tiba-tiba duniaku jadi gelap segelapnya. nafasku jadi tersangkut-sangkut. ibarat kata yang letih melompat dari satu bukit ke satu bukit. aku cuba untuk selamatknan diri sebelum aku mati. akhirnya aku berjaya keluar dari dunia gelap itu... cilakak betul! nape bulu dada kaulebat sangat? dah macam mop lantai mak cik cleaner kat tepat aku keje dah pun!


"amat ni kawan serumah-sewa aku.dia menulis dikala kebosanan.sebab dia tak ada blog, jadi dia letak kat blog aku."- dhani berkata.

No comments: