20 November 2008

HABIS EXAM, TERBITLAH CUTI SKOLAH.
yeah... setelah bertungkus lumus bergelumbang dengan dunia peperiksaan, akhirnya semuanya selesai. setel sudah! exam dah abis. dan sekarang adalah masa untuk bersuka ria. :). dua minggu bergelumbang dengan peperiksaan menyebabkan kitaran hidup aku tak menentu. kadar tidur dalam kehidupan amatlah kurang. kadang-kadang tido 2 jam jek sehari. giler tul. inilah bahana stadi last minit. siapa suruh stadi last minit? kan dah kena! hehe. apa pun, semua tu dah lepas. semalam aku dah balas dendam dah untuk semua tidur aku yang tak cukup sebelum ni.

tapi, tido banyak pun tak sedap jugak. sebab dalam kepala aku ni asyik terbayang bayang antara-muka website website yang aku rasa cun. aku bermasalah sikit dalam nak design website ni. dan aku dah berjanji dengan fadiah untuk menyiapkan sebuah website bagi satu grup NGO yang fadiah sangat aktif beraktiviti di situ. jadi, dalam kepala aku sekarang ni ligat mencari design mana yang aku nak apply. hmmmmm....

buat web satu hal. dan hal yang seterusnya adalah bulan depan aku nak melangkah ke rumah baru. jadi, banyak benda nak kena buat. nak kena mengecat rumah. nak beli perabut serba sedikit, nak buat majlis naik rumah baru, nak itu, nak ini. soal lain pasal rumah baru ni tak de hal sangat. cuma yang letih sikit adalah, untuk mengecat rumah ni. boleh tahan besar jugak rumah tu. dan aku kena cat sorang sorang! (tapi memang sebelum ni aku sorang jek yang cat rumah tu.hehe). tak de masalah pun sebenarnya. cuma nak start tu liat sikit.heheee

dan satu lagi perkara yang bermain dalam kepala aku adalah untuk meriliskan cd Homicide. projek ni dah tertangguh dah pun. sepatutnya lepas raya puasa itu hari dah rilis. tapi di sebabkan masalah2 tertentu, dateline baru untuk riliskan cd Homicide ni adalah hujung tahun ni. samaada time christmas ataupun masa sambutan tahun baru. harap-harap projek ni tak tertangguh lagi. tapi kos untuk rilis cd Homicide ni boleh tahan mahal beb. untuk 1 ribu copy, kosnya mencecah rm 9 ribu. ada sesiapa yang nak invest dalam projek ni tak? kalo ada, bitau aku okeh. :)

harapnya, semua benda ni berjalan lancar. amin...

No comments: