06 April 2008

DIREKTORI BLOG MALAYSIA
tadi, dalam dok merayau-rayau tu, aku terjumpa blog direktori. nama blog ni, SoPo Sentral of Malaysia, dengan tajuk utama blog adalah, "This Blog is a Directory of Blogs & Websites on Society, Politics, and Economy of Malaysia". aku pun cuba mendalami blog sopo ni. nak tengok ada tak dia masukkan blog aku dalam direktori ni. cari punya cari punya cari, akhirnya aku terpandang perkataan "Dhani Ahmad d- Bilik.Blogspot". aku tersenyum sambil berkata (dalam hati) "nasib baik dia masukkan jugak blog aku. kalo dia tak masukkan blog aku, aku nak suh dia datang menuntut dengan aku macam mana cara nak buat direktori.hehe. :p.". si sopo ni letak blog aku dalam kategeri blog in Alphabatical Order. apa maksud dia pun tak tau. tak kisah lah, yang pasti, gara-gara si sopo ni letak link blog aku dalam direktori dia telah menyebabkan aku kembali bersemangat untuk menulis kat blog ni.hehe. eh, korang tau tak aku pernah buat directori newsletter bernama PUNK PAGES? mungkin korang tak pernah dapat newsletter ni. aku buat PUNK PAGES ni dengan kawan aku, si isma. kalo nak tengok PUNK PAGES versi online, korang boleh klik kat sini. sila masuk jugak blog si sopo ni. cuba try tengok mungkin blog korang ada tersenarai kat blog direktori si sopo tu. klik sini untuk ke sopo.

No comments: