28 December 2006

BERES...
fuh...setel! alhamdulillah... semuanya berjalan lancar spt yg dirancang. giler cuak jugak aku kelmarin. maklum aja lah, 1st projek besar yang kena buat. projek ni plak nak ditonton oleh semua staf uitm kelantan. termasuk semua vvip uitm kelantan. giler cuak beb! apa pun, semuanya dah setel. jom kita makan!

oh, sebut pasal makan ni, aku dan krew-krew yang terlibat frust skit. ada ke patut diorang tak sediakan satu meja khas utk krew. krew dapat makan sisa-sisa jek beb. orang lain best jek makan kat depan. krew bz dok keje. aku dok kat belakang stage dok main komputer. bila majlis dah abis baru dapat makan. sedih! tapi aku tak kisah sangat. janji keje aku beres. aku dah
kenyang bilamana projek aku berjaya di-run dengan jayanya.:).


nota kaki:-
dua buah lagu dimainkan sepanjang majlis penganugerahan khidmat cemerlang berlangsung. lagu tak agak-agak beb. aku guna lagu "olsen olsen" dari Sigur Ros dan juga lagu "nasir bilal khan" dari Teenage Glory For The Wasted. vvip dengar lagu ni beb. giler gempak.hehe.:). korang nak dengar jugak eh? download kat sini:


No comments: