17 October 2006

PROMOSI RAYA SAKAN.
dibulan yang mulia ini, aku nak buat jualan yang jarang-jarang berlaku kat bumi nih. aku nak jual kat korang buku GOBLOG dan JONGKANG JONGKET dengan hadiah percuma yang istimewa.

begini ceritanya.

sesiapa yang membeli GOBLOG ataupun
JONGKANG JONGKET, akan mendapat senaskah
zine SIREH DAN CENGKIH TERPILIH
dan zine SUBCIETY
secara percuma!


zine Sireh Dan Cengkih Terpilih ni pro-printed zine yang mempunyai
48 muka surat bercetak dan dijual di pasaran dengan harga rm5 senaskah. zine Subciety juga pro-printed zine. mempunyai 31 muka surat bercetak dan dijual dengan harga rm3 senaskah.

kedua-dua zine ni aku nak kasi free jek kat korang.
dengan syarat, beli salah satu buku: GOBLOG atau JONGKANG JONGKET. sesape yang beli kedua-dua buku sekali gus, aku kasi hadiah misteri sebagai tambahan. betul nih. tak tipu punya...

dan untuk pengetahun bersama, kedua-dua zine ni kalau
korang cari kat kedai memang tak ada. ianya barang ekslusif.

harga jualan masih macam biasa. rm23 untuk senaskah buku. kos
penghantaran ditanggung beres. cuba korang kira ek. bayar rm 23, dapat satu buku dan dua zine. kalo nak ikutkan, harga kedua-dua zine tu je dah rm8. tapi korang tak payah bayar rm8 sbb aku nak bagi free jek.

dah lah. citer banyak pun tak guna. saper nak, sms aku kat no ni
019-2508857 sekarang. tawaran ini hanya terhad kepada 15 orang sahaja. diulangi, hanya terhad kepada 15 orang sahaja. siapa cepat, dia dapat baca dan memiliki zine yang rare dan ekslusif.

No comments: