13 November 2005

Mari Bunuh Diri.
++Hidup aku hari ni biasa je. wujud rasa bosan sikit-sikit tu biasa ah.aku buka komputer untuk dengar lagu-lagu indah.sampai gilirannya, lagu Mari Bunuh Diri dendangan Sajama Cut berkumandang. "mari bunuh diri... mari bunuh diri... mari bunuh diri... mari bunuh diri... mari bunuh diri... mari bunuh diri..." ini adalah bait-bait lirik yang terdapat dalam lagu tersebut. lagu yang mengajak kita membunuh diri. ;).hehe. terkesan dari lagu tersebut, aku mencapai handphone aku lalu menaip sms ringkas untuk dihantar kepada kawan-kawan. berikut adalah sms yang aku taip dan juga sms jawapan yang aaku terima dari kawan-kawan:

"bosannye hidup. jom bunuh diri nak?" - aku
"uiks; bunuh diri lak... knape ni, tgh bosan sgt2 ke? gi la jln2 ke, shopping ke, mkn ke, ehe..." - anis
"hanya dgn mengingati Allah, hati akn menjd tenang. kosongnya hati drp mengingati Allah akn membuatkn kita kesunyian w/pun di tgh khalayak ramai.:)" - toni
"gilo apo? nape? cinta x b'bls ke?" - ain
"bosan? nape? x kan la smpi nak bunuh diri... smlm sy pun boring gak bila awk x balas msg sy, sy x rasa nak bunuh diri pn... hehe. ;P" - waheeda
"akum. faisal, awk ok tak? is there anything i can do 2 help u?" - shaz

disebabkan handphone aku tak ada kredit, jadi aku tak balas msg-msg diatas. maaf yer kawan-kawan.hehe.apapun, trima kasih ye kepada kawan-kawan yang mengambil berat tentang aku serta sudi untuk terus memberi sokongan kepada aku.tanpa anda[kawan2] siapalah saya.:).hehe. -tamat-


*nota: jika komputer anda mempunyai speaker, sila hidupkan dan kuatkan volume speaker anda dan akan kedengaran lagu MARI BUNUH DIRI dicorong speaker anda sekarang. tapi awas! jangan sampai yang ada bunuh diri selepas mendengar lagu ini. jika ada yang melakukannya, saya tidak bertanggung jawab.

No comments: