19 October 2005

Buku/Zine Koleksi Tulisan Weblog Anak-Anak Punk/Hardcore.
hai sahabat. aku mula berfantasi untuk menghasilkan sebuah buku/zine yang mengumpulkan tulisan weblog anak-anak punk/hc.dan untuk merealisasikan fantasi aku ini, aku perlukan kerjasama dari kamu. disini, aku ingin meminta sekurang-kurangnya 5 artikel yang kamu hasilkan di blog kamu ini. dan jumlah maksimum artikel yang kamu boleh sertakan adalah 10. idea awal aku, ingin menamakan buku/zine ini sebagai:_______ oppss! soal nama besar buku/zine yang akan dihasilkan, soal susun atur, soal distribusi, semua masih perlu diperbincangkan. apa pun, terima kasih diatas kerja sama anda. sila sebarkan perkara ini kepada semua anak-anak punk/hc yang punya blog yah. sebarang masalah, sila hubungi aku disini: www.bilik.blogspot.com


nota: tentu aja aku terkesan dengan "Jiwa Kacau" ;)

No comments: