01 March 2011

Men-design

ok siap design. hasil kerja yang pantas ni. ambik masa tak sampai sehari. tak sampai 12 jam pun sebenarnya. itu pun design cilok2 time kat office. kalo mmg dok wat benda ni je, lagi cepat siapnya.

ikutkan hati aku, mmg tak puas hati sangat. ada jek benda nak edit. tapi bila tunjuk kat tuan dia, tuan dia puas hati dengan hasil kerja aku. makanya, kehendak pengguna telah tercapai. so, MISSION COMPLETE! :).

aku dapat job untuk buat design baru bagi JAMU RATU DARA.

design asal dia macam ni:




lepas tu aku design jadi macam ni:




design ni akan diletak pada botol jamu tu. korang imagine lah sendiri macam mana keadaan design ni bila ada kat botol nanti. huhu. ok tak aku design? ikutkan, aku tak puas hati. tapi ini yang client mahukan. jadi, aku ikutkan aja.... hehe.


No comments: