23 October 2008

UPDATE! UPDATE! UPDATE!
fuh... dah lama giler aku tak menulis kat blog ni. bukan tak nak menulis. tapi tak sempat. takde masa. life aku sekarang pack giler. takdek masa nak bersosial langsung. dan keadaan ini sangat mendukacitakan. aku tak dapat meraikan kehidupan aku dengan gembira sepertimana sebelum ni. tak ada masa untuk famili. tak ada masa untuk kawan-kawan. dan yang paling dukacita, tak ada masa untuk kekasih hati. aduh. :(.

perit jugak. tapi takde pilihan. bukan terpaksa. tapi keperluan. jadi, harus menerima keadaan skarang (walaupun tak best) dengan hati yang redha. sob... sob... sob... hehe.:p.
apa pun, terima kasih sangat-sangat aku ucapkan kepada wife aku yang memahami. amiret hisak ey gnayas. i evol uoy os hcum! muah!!!

so, apa yang aku tengah buat sekarang?
dan apa yang aku kena buat nanti?

berikut adalah checklist "WORK TO DO!!!" aku :

+ kena siapkan 2 website yang dibina hanya menggunakan notepad. kena submit sebelum final!
+ 5, 10, 15 dan 18 haribulan 11 2008 - FINAL EXAM.

+ dah abis final exam, harus mula bina website untuk GMI.
+ kompail tulisan2 yang berkenaan dengan NOSC untuk di bukukan
+ ratakan tanah projek kat Kampung Batu Dua.

aduh. memang sekarang adalah masa yang kritikal. final dah nak mula, stadi ntah kemana. projek tak siap lagi. memang kelam kabut. stadi pasal information management, tapi diri sendiri tak terurus. hehe.

apa pun, aku harap aku boleh buat semua benda kat atas dengan tenang dan jayanya. aku rasa macam nak tulis panjang lagi. maklum ah, dah lama tak menulis. tapi aku rasa, aku berenti kat sini dulu ah. nanti aku sambung lagi ok. ada beberapa benda menarik yang aku nak kongsi dengan korang. next entry aku citer ok. aku nak gi ratakan tanah kat rumah jiran aku jap. chow~

No comments: