19 July 2008

YANG MANA SATU BETUL NI?
kadang-kadang aku buat-buat tak faham dengan keadaan politik kat malaysia ni. aku faham sebenarnya. cuma buat-buat tak faham. tapi mungkin jugak orang ramai tak perasaan dengan keadaan tersebut. keadaan yang aku maksudkan ialah:

KES PERTAMA.
Raja Petra telah membuat laporan polis bahawasanya Najib dan Rosmah terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya. dan Raja Petra (sebagai pelapor) telah ditahan polis untuk siasatan. Najib dan Rosmah (suspek) tidak diambil sebarang tindakan.

KES KEDUA.
Mohd Saiful telah melaporkan kepada polis bahawasanya Anwar telah meliwat beliau. dan Anwar telah ditangkap untuk siasatan.

jadi, aku kadang-kadang tak faham dengan keadaan politik kat malaysia ni. dan aku rasa banyak benda yang tak betul dengan semua institusi kerajaan sekarang. aku rasa macam nak buat laporan polis ah. tapi kalau aku buat laporan polis, mungkinkah aku di tangkap?


No comments: