07 April 2008

Sufiah (Cute) Yusof

Sufiah Yusof memang cute. memang panas. memang mengiurkan (slurp~ slurp~). macam-macam cerita aku dengar pasal si sufiah ni. sebelum ni aku buat tak kisah jek. tapi, lepas aku baca dan lihat pengakuan sufiah mengenai keadaan dia sekarang, aku tengok dia happy je dengan life dia sekarang sebagai pekerja seks. as long as dia enjoy dengan life dia, aku tak ada masalah dengan perkara tersebut. masalah dia dengan Tuhan itu urusan dia lah. dia tahu yang mana baik yang mana buruk. dia boleh fikir. dia pun bukan calang-calang orang. cuma aku rasa si sufiah ni memang seorang yang sukakan aktiviti-aktiviti seks.hehe.:p. dan dia pandai mengambil "peluang" dalam melakukan kerja-kerja yang dia suka. maksud aku, disamping melakukan perkara yang dia suka, dia juga dapat duit. hehe. jadi, tak ada masalah. kau bebas untuk tentukan hidup kau. kau boleh pilih jadi pekerja seks. kau boleh pilih jadi pensyarah matematik. kau boleh pilih syurga. kau boleh pilih neraka. suka hati kau lah nak pilih yang mana.


:::: klik sini untuk baca berita mengenai sufiah

:::: klik sini untuk tengok pengakuan sufiah

No comments: