08 February 2007

CALON PiILIHANRAYA MT GENG JURNAL 2007/2008.

kepada yg berkenaan.

salamz. saya dhani. nama saya ada tersenarai dalam senarai calon Pilihanraya MT 2007/2008. dan saya memohon untuk menarik diri dari bertanding atas alasan berikut:

1] saya dah tak duduk kl skang. skang saya dok kelantan. jadi, saya tak rasa saya boleh bergerak aktif bersama geju sekarang.[sebelum ni aku aktif ke?] :P
2] kat opis saya tak boleh buka web GEJU. tak tau kenapa ntah. tapi memang tak boleh. nak kata kena block, memang tak kena block. tapi ntah kenapa ntah... kadang2 jek kalo saya terlepak kat cc baru saya boleh singgah ke web GEJU. jadi, saya mmg tak boleh nak aktif dgn GEJU.
3] Tun Mahathir kata, populariti adalah salah satu alasan utk seseorang jadi calon UMNO. dan saya tak cukup popular utk jadi calon UMNO. eh, maksud saya, calon GEJU.

atas alasan berikut. saya memohon untuk menarik diri. sekian.


yang benar;
Dhani Ahmad
www.papakerma.com || www.bilik.blogspot.com

No comments: