10 December 2006

HARAM
"dhani pun minat filem jugak?" - Osman Ali
"saya minat filem-filem haram" - Dhani
"hehehehehe" - Osman Ali, Dhani, dan Elmaaniq [watak sampingan].

hehe.:). kau kenal Osman Ali? kau mungkin tak kenal Osman Ali. tapi kau mungkin tahu citer Malaikat Di Jendela, Toll Gate Girl, Bukak Api. dan filem terbaru arahan Osman Ali yang bakal korang tengok adalah Anak Halal. eh. aku bukan nak cakap pasal filem. aku nak cakap pasal buku-buku Al-Arqam yang bakal diharamkan. aku nak cakap aku nak beli buku-buku haram tu. harap-harap buku tu ada lagi kat kedai. memang lumrah [fitrah?] manusia mahukan benda-benda yang haram kan. masa buku tu dijual dengan halalnya, tak sibuk pun aku nak beli. tapi bila dah haram baru nak gi beli. tapi buat benda haram seronok kan. :).

"keseronokkan sebenar adalah dengan berbuat dosa"-angelina jolie [Original Sin]

No comments: