13 June 2006

PENGECUT
harus aku terima hakikat bahawa dah ramai awek kat KL ni yang dah diraba dan dicium. tak kira lah kena raba+cium dengan sesaper pun. dgn balak dia ke. dia kawan dia ke. dgn perogol ke. perogol? fcuk!!! aku tak boleh terima kehadiran perogol dalam dunia nih. kenapa nak rogol2? kenapa nak paksa2? tak payah rogol2. mintak je. kalo nasib baik, mesti dapat.hehehe. kalo tak dapat, pergi ah kat chow kit. langgan pekerja seks kat sana. pendek kata, dah ramai awek yang dah merasa nikmat diraba, dicium dan disetubuh.;). dari pandangan aku dan kawan2, seks luar nikah dah jadi perkara biasa kat malaysia ni, terutamanya kat KL. kalo tak percaya, cuba baca pendedahan kisah seks luar nikah dalam Majalah Mastika, Majalah Remaja atau pun surat kabar Metro. kadang2 baca Mastika+Remaja rasa mcm baca buku blue [lucah] pun ada jugak. jadi, personali aku tak kisah kalau beristerikan gadis yang pernah bersetubuh dengan orang lain. bukan bermaksud aku menerima gadis yang pernah bersetubuh dgn orang lain adalah kerana aku pernah bersetubuh dengan awek lain. sumpah aku tak pernah bersetubuh. jangan kata nak bersetubuh, nak bercium dan meraba pun aku takut.hehe. makanya harus aku akui bahwa aku adalah pengecut.;P


nota: sila dengar lagu Iwan Fals selepas baca tulisan kat atas ni.;)


TAJUK LAGU: MAAF CINTAKU
NYANYIAN: IWAN FALS
ingin ku ludahi mukamu yang cantik
agar kau mengerti bahwa kau memang cantik
ingin ku cungkil keluar indah matamu
agar engkau tahu memang indah matamu

harus ku akui bahwa aku pengecut
untuk menciummu juga merabamu
namun aku tak takut untuk ucapkan
segudang kata cinta padamu

mengertilah...perempuanku...
jalan masih teramat jauh
mustahil berlabuh bila da yang tak terkayuh
maaf cintaku aku menggurui kamu

mengertilah...
perempuanku...
jalan masih teramat jauh
mustahil berlabuh bila da yang tak terkayuh
maaf cintaku aku nasihati kamu
maaf cintaku aku menggurui kamu
maaf cintaku aku nasihati kamu
maaf cintaku aku menggurui kamu

No comments: