06 June 2006

MENJADI *PUNK MEMBUAT ANDA LEBIH NAMPAK MUDA.;)
KES 1
sedang aku tunggu bas kat bus stand. tiba2 sebuah kereta berenti. keluar darinya, seorang laki umur lebih kurang sebaya dengan aku. dan bersuara "tumpang tanya, mcm mana nak masuk highway nak pergi kuantan?". aku jawab, "pergi straight, jumpa traffic light belok kiri. pergi terus jumpa fly-over masuk kanan". aku terangkan lebih kurang sikit lagi, pastu mamat tu pun paham. dan dia pun beredar dengan berkata, "terima kasih ya dik". "sama-sama" aku membalas sambil tersenyum. dia panggil aku adik? muda sangat ke aku ni? aku tersenyum lagi.;)

KES 2
aku lepak dgn Epul bersama aweknya, Lynn. tiba2 Lynn tanya umur aku. aku cakap "sama dgn Epul ah". "serius? 24? laa..sama ah kita" Lynn membalas. "ingatkan awak umur 20 tadi. nampak muda dari kitorang" Lynn berkata lagi. "hehe. ramai orang cakap saya mcm umur 20.hehe" aku menyambung. "orang lelaki tak molek nampak muda" Lynn berkata lagi . aku kata balik "nampak muda ah bagus. boleh ngorat gadis-gadis muda.hehe". "boleh ngorat awek skolah" Epul mencelah. aku dan Epul ketawa kecil.hehehe.

*punk=intelektual


06.06.06 : PUNK ASMARA
"apa peristiwa indah yang kita mau lakukan bersama hari ni? agar kita sentiasa ingat tarikh yang cantik ni: 06.06.06. Metal terus!!! hehe.;)"-aku
"up 2 u, gw mnunggu lu aja.hehehe."-agnes monica
"up 2 me? hmmm... kita jalan2 di mall mau gak? kita shopping, nonton film, & candle light dinner. oh romantis! huhu.;P"-aku
"sok romantis deh lu!!! anak punk yang romantis. punk asmara lu!!!"-agnes monica
"hiihihi.;P"-aku

No comments: