07 February 2006


5.2.2006: Konvokesyen di IIUM.
semalam, buat kali keduanya aku menyertai majlis konvokasyen dalam hidup aku. apa perbezaan antara konvo dulu dengan konvo semalam? tak banyak perbezaan antara dua konvokasyen yang aku lalui ni.
- dulu konvo kat pulau pinang, semalam konvo kat gombak.
- dulu masa nak ambik scroll agak berdebar2, tapi semalam ambil scroll dgn penuh konfiden. hehe.
- dulu konvo sorang2 jek (terasa mcm anak buangan jek.huhu), tapi semalam famili aku ada datang bersama. (terasa diri ini dihargai.hehe)
- dulu konvo aku orang pertama yang ambik scroll (cuak giler jadi orang pertama amik scroll), semalam aku jadi orang ke-9. nak ikutkan nama aku sepatutnya orang yang ke-4. tapi saje aku nak jadi orang ke-9.hehe. apa pun, kedua2 konvo, aku tak terkeluar dari kumpulan "top ten" yang naik stage.:)
- dan yang tetap sama ialah: kedua2 konvo aku tak dapat bunga daripada mana-mana awek. ternyata aku ini adalah mat kental. haha.:P
* sila klik sini utk tengok gambar konvo 2006: http://emolagi.fotopages.com/

No comments: